o pierdolonej owsiance i kupowaniu sofy

Krótko będzie, bo nie mam czasu, bo smażę dietetyczny placek owsiany, ponoć niezrównany w dziedzinie stymulacji ruchów robaczkowych. A skoro już jesteśmy w temacie owsa:

Jasiu, lat 7 mówi do swojego braciszka Stasia, lat 4: słuchaj stary, mamy już swoje lata, myślę, że czas zacząć przeklinać. Stasiu zgadza się z entuzjazmem. Rano schodzą do kuchni, mama już się krząta. Co chcesz dzisiaj na śniadanko, Jasiu? Jasiu zakłada nogę na nogę, rozwala się na krześle i cedzi przez zęby pierdoloną owsiankę, ale migiem, ździro! W następnej sekundzie Jasiu dostaje w łeb, kilka razy w tyłek i ląduje z płaczem w swoim pokoju. Stasiu patrzy na wszystko z przerażeniem w oczach; tymczasem mama odwraca się do niego i pyta: a dla ciebie, kochaneczku? Stasiu słabiutkim głosem: przypuszczam, że pierdolona owsianka nie wchodzi w grę..?

A skoro już przy kulturze jesteśmy, to będąc w okolicach finału Wielkiej Orkiestry w Szczecinie odkryłam taką jedną kapelę, z muzą dość nietypową na polskie warunki (tak mi się przynajmniej wydaje, trochę odpadłam od rodzimej sceny). Oni sami określają się jako hip hop /experimental/soul; ja bym dodała, że jeszcze i lekki jazzik i inne; w każdym razie, mi się bardzo spodobali i zamierzam nabyć drogą kupna płytę, co nie zdarza się często. Kapela nazywa się SOFA a tu sobie można ich posłuchać, jak by się komu zachciało. Szczególnie sobie upodobałam kawałek „Affairz”. Bardziej mi się osobiście podoba jak śpiewa facet, ale i dziewczyna jest niezła. No i jak śpiewają po angielsku to właściwie bez akcentu, co jest bardzo cenne, jak raczej sądzę.

9 uwag do wpisu “o pierdolonej owsiance i kupowaniu sofy

  1. Małgosia

    Oj ,nawet mnie sie podoba, super głos i wykonanie. Jesli chodzi o Sofę to nie moge znależć tych piosenek co grali na Orkiestrze . Tam akurat bardzo przypadli mi do gustu.Mam wrazenie że widziałam całkiem inny zespół.

  2. Grecia

    Bardzo zaniedbujesz panna czytelnika, zwłaszcza tego złaknionego literek z powodu ogólnego pierdo….go samopoczucia. Do raportu. Może być o żółwiu.

Skomentuj

