awaria oprogramowania owczarka

Będąc obecnie w biegu przez płotki trzydziestu sześciu półetatów udało mi się jednakże mimochodem zauważyc, że oto nadszedł lipiec oraz wreszcie jakieś dwa dni lata. Błogosławieństwo, którym jednak nie mam za bardzo czasu się cieszyc. Wszystko jest tak pięknie zdezorganizowane, zmienne, niewiadome, intrygujące, optymistyczne i jest tego dużo.  W sumie lubię, ale też troszkę nie. Już wiem dlaczego często ludzie rezygnują z chaosu samozatrudnienia na rzecz uporządkowanego etaciku 8-16.

Przegrzewam się i dochodzi do spięc w systemie oraz poza; zaczynam myślec z tęsknotą o wakacjach. Najlepiej żeby była turkusowa woda i herbata z lodem. Gdzieś nieprzesadnie daleko. Przez tydzień robic nic. Oooch. Na razie w sferze marzeń. Na szczęście nadchodzący weekend będzie piękny i boski: Anna w Cotswalds. Podobno najpiękniejsze wioseczki Anglii. Najprawdziwsze angielskie śniadania. Cream tea na każdym rogu. Wiejska rezydencja w charakterze hotelu. Maciupka odrobinka luksusu. Zamierzam znakomicie się bawic, nabyc posz-akcent, zrobic 2800 zdjęc i zmontowac wreszcie znowu jakiś turystyczny wpis na blogu bądź co bądź o charakterze turystycznym.

Tymczasem pozdrawiam, Ciebie, czytaczu, moje cztery pomidory w ogrodzie, oraz Mię i Mammę Mii, moje dwie ostatnie modelki, bardzo fajne kobitki.

8 uwag do wpisu “awaria oprogramowania owczarka

  1. Greta

    yyy, ale że co, mam Ci zapłacić???

    btw-jak już mi uświadomiłaś, że byłam w tych pięknych rejonach anglii, to dodam, że naprawdę są piękne a akcent delikatnie pieścił moje nienawykłe do piękna (valley akcent, wiadomo) uszy i nie zapomnij o kanałach, Słodka Pani

  2. ludzik

    Przegrzanie nie wskazane. Urlop, nawet maciupki trzeba mieć! Trzeba było się nie chwalić, bo teraz czytelnicy oczekują wpisu :)

  3. Selena53

    Anno życzę slonecznego odpoczynku na urlopie jak już będzie .Ja pod koniec lipca lecę z moim wnukiem do POLSKI no i już odliczam dni. A zdjęcia z małą ładne jak zwykle .Śliczna jest ta mała..

Skomentuj

