sucz

So. Dziś podobno pierwszy dzień lata. Ja tam nie wiem, bo walijski parlament umieścił to słowo na indeksie słów zakazanych; podobno, żeby nie denerwować społeczeństwa. Red. Jakubek zaś  podskakiwał sobie na piłce dla relaksu i właśnie w chwili, kiedy miał na nią z pełnym impetem opaść, sucz postanowiła sprawdzić, czy nie ma jej w innym pokoju. Nieszczęsny red. doświadczył kontaktu z glebą o mocy skoku ze spadochronem bez spadochronu. Jego mózg skurczył się i schował za uchem. Popłakałam się.  Na drugi dzień chcąc skorzystać z 3 minut nieoczekiwanego słońca wytaszczył z komórki nasz leżak tesco value i natychmiast złożył się razem z nim w osobliwą konstrukcję z nogami na za dziesięć druga. Popłakałam się. Tyle atrakcji!

Poza tym mam zastój, przechodzę przez kryzys wiary w słowo pisane i właściwie piszę tylko po to, żeby sprawdzić, czy jeszcze umiem.

10 uwag do wpisu “sucz

  1. papuas

    Red Jakubek powinien wiedzieć, że taka piłka jest do tego, żeby na niej siedzieć, ewentualnie trzymać nogi siedząc na czymś innym. Do skakania trzeba sobie kupić piłkę z uszami.

      1. papuas

        A, w takim razie niech sobie red. wyhoduje twardą d..ę. Żyjąc niebezpiecznie trzeba być przygotowanym na kopniaki (albo upadki)

  2. Taka dorbna uwaga do słowa ‚lato’ po walijsku ‚haf’ i jego zakazowi.
    Uważam, że mało przypadkowym jest to, że ‚lipiec’ to ‚gorfenaf’ a ‚gorffen haf’ znaczy ‚lata się kończy’.

        1. Nie ma lekko z tym walijskim, panie. Na moment stracisz czujność i ciach. Kiedyś pisałam o wodospadzie Henrhyd Falls. Napisałam tą nazwę dziesięć razy na brudno żeby się upewnić, że będzie dobrze. Naturalnie, w notce napisałam Henhryd. I nawet nie zauważyłam. Nawet teraz sprawdzam w googlach, czy to aby na pewno nie na odwrót..

Skomentuj

