pejzaż w powieki miękko wsiąka

Znów wędrujemy – napisał poeta, wyśpiewał artysta. <klik>

Wędrując po Walii południowej można się np. natknąć na Trochę Orientu:

Strzelić sobie autoportret z mostem:

Spotkać egzotyczne zwierzątko:

Lub roślinkę:

Znanego aktora:

Oraz inne fajne rzeczy, takie jak błotko, zimny wiatr oraz budę z gorącą herbatą.

A Ty byłeś już na swoim jesiennym spacorze, kwiatuszku?

 

3 uwagi do wpisu “pejzaż w powieki miękko wsiąka

  1. a i owszem, a jutro znów będę- chyba, ze sypnie śniegiem i będzie to spacer zimowy – zimno (i ciemno) coś się zrobiło w Pradze…. Poza tym zdjęcie tego egzotycznego zwierzątka troche mnie uspokoiło- bo takie same, nieproporcjonalnie wielkie brzuchy mają kozy w praskim ZOO i myślałam, że z przekarmienia (dzieciaki moga tam wchodzic do zagrody i karmic je z ręki)- a to widać uroda taka…

      1. Też nie wiem, ale też mnie ten brzuchol uderzył. Ja z kolei myślałam, że z głodu może, ale siana osiołkowi dano w żłoby mnóstwo. Więc albo unika ćwiczeń, albo taka uroda :)

Skomentuj

