powiesili brody’ego

1 129

Zima w Walii jaka jest, każdy widzi. Blogas osiągnął 100 tysięcy odsłon; mimo to czuję, że się wypala, a ja razem z nim. Powiesili Brody’ego. Ale Sherlock żyje. Nie jest źle. Ciekawe: jakbym wyszła teraz, doszłabym do Tajlandii przed Nowym Rokiem?

DSC_0192

11 uwag do wpisu “powiesili brody’ego

  1. Catownia

    Jesli stwierdzisz, ze blizej ci do prawoslawnych albo grekokatolikow, to mozna przyjac, ze dojdziesz przed nowym rokiem. Dwadziescia cztery dni powinny styknac.

  2. warsztatmedialny

    100 tysięcy – gratulacje! A przede wszystkim – nie wypalaj się. Dołączyłem do obserwujących niedawno i coraz chętniej tu zaglądam. A co do Tajlandii – myślisz, że tam wyszłyby ci takie fajne zdjęcia? Trzymaj się ciepło i pisz często!

  3. jeden z uwielbianych przeze mnie blogów (gdzie miałam zaszczyt mieć dostęp bo prywatny był) właśnie wczoraj obwieścił THE END.
    Nie rób tego samego. Jeśli potrzebujesz odpocząć od blogowania to odpocznij ale nie znikaj for good!!!! Masz fantastycznie lekką rękę, Twoje wpisy są ciekawe, inteligentne i pełne humoru. Do tego robisz przepiękne zdjęcia. Nie znikaj bo byś wielkieś mi uczyniła pustki w domu mojem!!!!!
    PS> To rozkaz a nie prośba! Po naślę na Ciebie rudą bandę zza morza!

  4. Anita

    Nie chcę słyszeć o żadnym wypaleniu. Ja, anglofil pełną gębą, nieszczęśliwy bo pozostający w PL, czytam Twojego bloga i aż się żyć chce. Wesołych i Szczęśliwego.
    :)

  5. papuas

    Lepiej nie rób żadnych przerw, przynajmniej dłuższych jak tydzień, bo się skończy jak z poezją – a szkoda by było. Tylko regularna praca może Cię uratować! :)

Skomentuj

